zaterdag 14 mei 2011

Presentatiebord


In mijn vorig bericht kon je lezen over het meubel dat ik heb moeten ontwerpen en over het conceptbord van mijn meubel. Nu is het tijd om alles uit te werken.

We kregen de opdracht om ons grondplan en doorsnede te tekenen van de verdieping waar ons meubel staat en op te werken met kleurtjes, stiften of ander materiaal.
Ik heb gekozen voor verschillende opwerktechnieken. Ik heb gewerkt met klevende folie, aquarelkleurtjes met water en gewone kleurtjes.

De folie heb ik gebruikt voor de meubels van mijn keuken. Het is een wit glanzende folie, ideaal om mijn materiaal weer te geven. Mijn betonnen gietvloer heb ik proberen weer te geven met aquarelkleurtjes en verf. Ik heb mijn vloer heel lichtjes ingekleurt met een grijze aquarelpotlood en ben er met water over gegaan om een egaal effect te maken. Het stuk parket heb ik gewoon gekleurd met kleurtjes.

Ook heb ik en groene muur in mijn patio, die heb ik in mijn snede opgewerkt met kleurpotlood.


Foto’s volgen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten